„Ognivo umożliwia bezpieczną i szybką komunikację online pomiędzy bankami a innymi podmiotami uprawnionymi do uzyskiwania informacji objętych tajemnicą bankową. Pozwala na znaczne usprawnienie prowadzonego przez banki czasochłonnego procesu realizacji zapytań i reklamacji, który wcześniej odbywał się w formie papierowej. Dzięki Ognivo wymiana informacji między uczestnikami usługi jest szybka i łatwa w obsłudze.” – za stroną: https://www.kir.pl/
Platforma Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych pozwala na kierowanie zapytań o majątek dłużnika drogą elektroniczną znacząco skracając czas postępowania.
Elektroniczne Postępowanie Upominawcze daje możliwość składania wniosków egzekucyjnych za pośrednictwem systemu teleinformatycznego.
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej pozwala na sprawne uzyskanie danych dotyczących działalności gospodarczej dłużnika w tym na dostęp do danych niepublicznych takich jak numer PESEL czy adres zamieszkania dłużnika.
Dostęp do Centrum Personalizacji Dokumentów pozwala na elektroniczne składanie wniosków o udostępnienie danych ze zbioru Powszechnego Elektronicznego Systemu Ewidencji Ludności (PESEL) oraz ogólnokrajowej ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych prowadzonych przez Ministra Spraw Wewnętrznych.
Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej pozwala na elektroniczną wymianę danych pomiędzy komornikiem a organami administracji publicznej co znacząco przyspiesza czas postępowanie egzekucyjnego.
Centralna Ewidencja Pojazdów i Kierowców umożliwia składanie zapytań za pośrednictwem systemu teleinformatycznego przyczyniając się do sprawnego pozyskiwania informacji na temat pojazdów zarejestrowanych na dłużnika.